טיסות למדריד- ספרד היא לא רק ברצלונה

מערכת שורש  ב אלול, תשעו  9/5/2016

כידוע, ספרד זו מדינה שמורכבת ממספר מחוזות אשר חלקם מבקשים שנים רבות להתנתק ממנה
.......................

טיסות למדריד- ספרד היא לא רק ברצלונה

צילום: יח"צ האתר

לא צריך להיות חובב כדורגל בשביל לדעת שבתוך ספרד וגם בין אנשים שאוהבים את המדינה ומתגוררים מחוצה לה, יש מאבק תמידי בין אלה שמעדיפים את ברצלונה, בירת קטלוניה, לבין אלה שמעדיפים את מדריד, בירת ספרד והעיר הגדולה בה.

כידוע, ספרד זו מדינה שמורכבת ממספר מחוזות אשר חלקם מבקשים שנים רבות להתנתק ממנה, אחד המחוזות האלה הוא קטלוניה אשר ברצלונה היא העיר הגדולה בה. בעוד שמדריד, נחשבת לסמל הממלכה הספרדית ועל כן קיים מאבק תמידי, לא רק בכדורגל כפי שכולם יודעים אלא גם בלא מעט תחומים אחרים, כולל בתחום התיירות.

אם נחלק את התיירים אשר מגיעים לספרד, אז אפשר לומר שיש מי בוחר לטוס ישירות לברצלונה ולטייל רק בה, אחרים מחפשים טיסות למדריד בשביל לטייל שם ויש גם מי שבוחר להגיע אך ורק לדרום ספרד, אזור החופים. כמובן שיש את מי שלא מבדיל ובוחר לטייל בכל ספרד וליהנות מכל מה שהיא מציעה. לשמחתם של הישראלים ניתן למצוא טיסות למדריד, ברצלונה וכן לפאלמה דה מיורקה בדרום, כמעט בכל יום ובכל תקופה.

מה צריך לעשות בשביל למצוא טיסות למדריד

כבירת ספרד, הרי שאל מדריד מגיעים מדי שנה מאות אלפי מטיילים, דיפלומטים ואנשי עסקים. יש שיטענו שהעיר "מעונבת" יותר מאשר ברצלונה אשר מציעה עיר קלילה וצעירה, קוסמופוליטית אשר מכילה מגוון זרמים וצבעים. מצד שני, גם במדריד אפשר למצוא לא מעט מה לעשות, אפילו אם אתם לא חובבי כדורגל או לא מאוהדי ריאל מדריד.

תחילה נציין שבשביל למצוא טיסות למדריד, ניתן לפנות אל סוכנויות נסיעות או לאתרי אינטרנט שמוכרים כרטיסי טיסה, ולבחור תאריך שמתאים לכם. התקופה הטובה לטייל בעיר היא מאפריל-מאי עד ספטמבר-אוקטובר, עם זאת יש לומר שתקופת החורף שם לא קשה כמו במדינות אירופאיות אחרות.

בעיר תוכלו ליהנות מביקור באחד מהרבעים של העיר אשר כוללת 21 כאלה, כמו כן תוכלו ליהנות מביקור בארמון המלך ולבקר בפרלמנט הספרדי (כיאה לעיר בירה, כל מוסדות השלטון שוכנים במדריד), בנוסף תוכלו לבקר בגן החיות של העיר, בפארקים שונים וכן במגוון כנסיות ומוזיאונים (כולל מוזיאון פרדו והנסיכה סופיה). האזור המרכזי של התיירים בעיר הוא רחוב גראן וייה, שם אפשר למצוא מספר רב של מועדונים ובתי קפה.

אם אתם מעוניינים, אתם יכולים לצאת ממדריד ולטייל בערים בסביבה אשר מרכיבים את המטרופולין של העיר, וכמובן אתם יכולים לקחת רכבת ולנסוע לברצלונה או ליעדים רחוקים יותר. מה שכן, תהיו בטוחים שאתם תיהנו בעיר, אשר למרות שבמהלך השנים העיר מקטלוניה לקחה ממנה את הזרקור, הרי שהיא עדיין עיר בירה מאוד מושכת ואטרקטיבית ואפשר למצוא בה מגוון אתרים ייחודים שמבטאים את ההיסטוריה של ספרד וכן את ההווה שלה.